Treningi dodatkowe

Trener

Karol Bilecki

Trener przygotowania motorycznego, trener personalny. W wieku ośmiu lat zaczął trenować karate, od tego czasu nieustannie się doskonali w różnych dziedzinach sportu poszukując i zbierając doświadczenia z różnych podejść treningowych i badań. Jego pasją były sztuki walki i wspinaczka, po kontuzji zajął się treningiem funkcjonalnym, szukając najlepszych metod rehabilitacji i poszukując technik pozwalających na unikanie kontuzji, poprzez wzmocnienie odpowiednich partii mięśniowych, pracą nad mobilnością i rozluźnieniem.
Z powodzeniem od paru lat trenuje zawodników i amatorów

Kontakt

Na wszystkie zajęcia należy zapisywać się bezpośrednio u trenera Karola 
tel: 880 165 653

Trening funkcjonalny i siłowy

Możliwe inne dni i godziny jeśli zbiorą się grupy

Zajęcia z mobilności i rozciągania

Zajęcia ruszą gdy uzbiera się grupa

Treningi personalne

Cenna 100 zł/80 zł* 1h

* zniżki dla klientów którzy mają wykupiony karnet czasowy np. 30, 90 dniowy i/lub klientów którzy chodzą na sekcje wspinaczkowe w CRUXie

Trening siłowy

Bezpieczne, poprawne wykonywanie ćwiczeń, eliminowanie przeciążeń, szybsze efekty treningowe, duża motywacja do osiągania swojego maksimum, systematyczność ćwiczeń.

Zajęcia dla osób, które się wspinają i chcą zmotywować się do dodatkowych treningów siłowych, jak i dla wszystkich tych dla których będzie to podstawowy trening.

Zajęcia są tak zaprojektowane, żeby każdy mógł w nich uczestniczyć. Od zupełnie początkujących po bardziej zaawansowane osoby. Trudność ćwiczenia będzie dobierana pod możliwości ćwiczącego. Także bez problemu można przychodzić nawet wtedy, jeśli ktoś nawet raz się nie podciągnie, lub jeśli jest wręcz przeciwnie, podciągasz się z 30 kg. W jednym i drugim przypadku znajdę dla Ciebie wyzwanie.

UWAGA: Ci którzy robią wagę przodem, podciąganie na jednym ręku, flagę – nie mają potrzeby przychodzić na zajęcia.

Będziemy przykładać bardzo dużą wagę do poprawności wykonywania ćwiczeń. Przy nieodpowiednim wykonywaniu ćwiczeń, rodzą się przeciążenia, a to prowadzi do kontuzji, lub gorszych efektów treningowych.

Będziemy pracować nad siłą (nie masą, nie koncentrujemy się też na rzeźbie, ale będzie to efekt uboczny). Siła jest jedną z podstawowych cech każdego człowieka. Dzięki niej możemy iść, wstać, usiąść, wspinać się czy biegać. Żeby wykonać jakikolwiek ruch potrzebna jest m.in. jakaś siła która pozwoli ruszyć nasze ciało lub ciężar. Im więcej siły tym większy mamy potencjał do ruchu. Przykładowo im większy ciężar możemy unieść przy podciąganiu, tym łatwiej wspina się nam na drogach w których nie da się dobrze wykorzystać nóg.

Budowanie siły jest przydatne każdej osobie. Wspinaczka rozbudowuje wiele partii mięśniowych, które korygują wady postawy i dobrze wpływają na cały organizm, a my w trakcie zajęć będziemy zajmować się tymi elementami, które pomagają przy wspinaniu, jak i wzmacniają.

Jeśli się wspinasz to chodząc na zajęcia zobaczysz progres w skałach. Łatwiej będzie się skręcać, wyjść z okapu, utrzymać w dachu i wszystko inne co związane ze wspinaniem będzie łatwiejsze.

Trening funkcjonalny

Praca nad stabilizacją i mobilnością, ogólne wzmocnienie organizmu, elementy siłowe, równowaga, zwiększenie zakresu ruchu.

Jest to taki trening który będzie nas przygotowywał do tego czym się normalnie zajmujemy. Ma nas przygotować w taki sposób, żebyśmy wykonywali dane czynności bez bólu, ograniczeń czy asymetrii. Przykładowo dla wspinaczy, będziemy pracować nad mobilnością barków, stabilnością kolan i bioder. Zlikwidujemy ból w barkach, poprawimy komfort w trakcie wspinania.

Niektórzy obrazowo pokazują co to znaczy funkcjonalne ciało, przez porównanie do Tarzana. On biega, skacze, pływa, wspina się. Robi wszystko, nie skupia się na jednej rzeczy. Dzięki temu jego ciało potrafi poradzić sobie w każdych warunkach, jednocześnie nie narzeka na ból w plecach, biodrach czy kolanach. Trening wzmacnia i przeciwdziała kontuzjom.

Zajęcia z mobilności

Rozluźnienie po treningach, umiejętność pracy na przyrządach do automasażu (np. piłki i rollery), poprawa ruchu w “haczeniu piętą”, szerokim rozstawieniu czy wstawianiu nogi wysoko. Przyśpieszona regeneracja po treningu

W trakcie tych zajęć będziemy pracować nad dwoma elementami. Mobilnością (zakresem ruchu) stawów oraz nauczymy się rozluźniać mięśnie przez automasaż. Wykorzystamy do tego różne piłki, sztangi, wałki oraz własne ręce. Zobaczycie jak można mobilizować swoje własne stawy i co zrobić, żeby po treningu przyśpieszyć regenerację oraz poczuć rozluźnienie.

Dzięki tym dosyć krótkim zajęciom (ok. 20-30 min.) będziecie w stanie zmniejszyć ryzyko kontuzji i w wielu przypadkach, zlikwidować ból jeśli będziecie regularnie wykonywać ćwiczenia i przychodzić na zajęcia by pracować nad nowymi rzeczami. U większości osób poprawi się też zakres ruchu w stawach. Wszystko to przyczyni się do poprawy codziennego życia.

Trening personalny

Praca nad wybranym problemem/ścieżką treningową

Praca jeden na jeden daje najszybsze efekty. 100% czasu trener zajmuje się Tobą. Jeśli chcesz być silniejszy/a – będziesz. Masz ochotę zrzucić kilogramy – zrzucisz. Pragniesz, żeby przestały Cie boleć plecy, albo głowa, a nie chcesz wykonywać nudnych ćwiczeń danych przez rehabilitanta?

Zajęcia w 100% będą dedykowane Tobie. Niezależnie czy chcesz zbudować siłę, zająć się treningiem funkcjonalnym, zlikwidować ból, rozciągnąć się, zwiększyć mobilność, schudnąć, dobrać dietę trener ma czas, żeby dobrać odpowiednią ścieżkę.

Wspólnie będziemy korzystać z różnych metod (wybierzemy te, które będą najlepsze dla Ciebie), żeby dać Ci rezultat którego pragniesz. Na Cruxie dostępne metody to m.in.: kalistenika (trening siłowy z własnym ciałem), TRX, trening z ciężarami, trening funkcjonalny FMS, trening z piłką szwedzką, trening plajometryczny, kółka gimnastyczne.